Floral Tumblr Themes
bizzare

18, Malaysian, a girl with cleft palate and cleft palate is just something i was born with


1/163 Next Instagram

mohdqhassimi:

Quote from the latest Mat Lufti latest video on YouTube.





akumanusia:

Source: SpreadSalam

May this Ramadhan makes a better us.


Apabila masuk kepada isu keamanan,
Tidak kira bangsa atau agama,
Kita adalah kawan,
Kerana
Tujuan kita sama,
Iaitu menentang kezaliman!






"Menjadi orang yang ditinggalkan memang sangat sulit. Sulit untuk melupa. Sementara yang meninggalkan dengan mudahnya amnesia."

(via kunamaibintangitunamamu)




spektrumcahaya:

Aku tidak terlalu suka berubah.
Tapi aku berubah.
Allah, apakah aku salah?

Kadang aku kehilangan diri sendiri di lingkungan baru.
Meraba-raba.
Terdiam.
Menarik napas.
Mencoba mencerna apa yang terjadi.

Ada yang berkata, salah itu baik-baik saja saat kamu belajar, tapi aku tidak merasa…




"Manusia semua pernah menipu, kan? Menipu perasaan sendiri. Menipu keinginan sendiri demi keinginan orang lain."

(via amasyrah)




"Kelazatan ibadah tidak sama dengan kelazatan makanan"

Halaqah



donothope:

close-togivingup:

darkness-consumed-me:

High school no longer holds an educational value;
everyone simply wants to crawl to the end
My video of my high school
source
(Don't remove cred or steal!)

Need help/advice? I’m here for you

how true -.-



Ayat yang senang pun tak boleh nak hadam. Ayat tu tak lah sesastera mana xD tapi nak menghadam tu adeh.hahaha.




Tak sanggup nak baca conversations lama, terserlah kejahilan abadi. Betapa dulu hidup aku diselebungi kejahilan,walaupun pernah bersekolah di sekolah yang mempunyai title ‘sekolah agama’ tapi bukan sekolah itu yang bersalah. Aku yang bersalah,kerana tak mempraktikkan ajaran agama yang diajarkan disana. Ikhtilat,perkataan yang senang dilafazkan namun payah untuk menjaganya.hati perempuan biasalah. Kasi ayat caring sikit, dh cayaq mcm ice cream. Berat 66 la wei oi. Hahahaha. Sudahlah itu semua bicara silam aku xD kini aku sedang memperbaiki diri yang pernah terjerumus dalam lembah kejahilan.hahahaha

Yang sedang meng-improvekan diri,

Zulaikha